9 Ocak 2015 Cuma

Yan komsumu sonunda siktim

Merhabalar. Ben Osman sizlere Kocaeli den yazıyorum. Geçenlerde telefonumdan seks hikayeleri okurken e-sexhikayeleriniz.blogspot.com u gördüm yazdıkları yazılar hoşuma gitti. Artı bide mail atıp kendi yazdıklarımızı paylaşıp yayınlayabiliyorlar mış. Bende başımdan geçen bi olayı sizlerle paylaşmak istedim. Umarım hoşunuza gider zevk alırsınız. Ben 27 yaşında grafik tasarım mezunu askerliğini yapmış henüz bi yerde çalışmayan iş arayıpta bulamayanlardan birisiyim. Arkadaşımın bi resim sergisi var ve günde bikaç resim çizip orada sergide satıp harçlığımı çıkartıp bişeyler yapmaya çalışıyorum. Oturduğumuz evin balkonundan deniz gözüküyor. Güzel manzarası güzel komşuları var. oldukça memnunun. Bu arada ailemle yaşıyorum. Bundan üç dört ay önce kadar yan dairemize yeni evlenmiş bi çift taşındı. Adamın karısı gerçekten çok çekici ve çok ateşliydi. Beni cazip ediyor onu sikme benim olmasının planlarını kuruyordum. Gel zaman git zaman apartman içinde karşılaşmalar. Yan balkonda geceleri ben yatarken çamaşır asmalar. Genelde geceleri balkonda takıldığım için oda hep banyo yapıp balkona çıkıyor beni çileden çıkartıyordu. Birgün gene balkonda takılıyorum öyle yakmışım nargilemi bi demlik çay yanımda mis gibi keyif yaparken yan komşumun karısı balkona çıkarak çamaşırları sermeye başladı. Tellerin en sonundan başlayarak en başa iç çamaşırlarını asarken gözleri bana bakıyor benim gözlerim ufak sütyenlerini seyrediyordu. Çamaşırları serip içeri girerken bana göz kırpıp içeri girdi. Hemen kalkıp kırmızı ufak sütyenlerden birisini alıp koklamaya başladım. Perdenin arkasından beni izliyormuş. Pat diye balkona çıkarak ellerini balkon demirine yaslayarak göğüsleri dışarı fışkıracakmış gibisine eğilip ‘ Ne o yakışıklı çok mu hoşuna gitti ‘ dediğinde ilk başta kıpkırmızı olup çok utanmıştım. Cevap veremedim. ‘ Rahat ol erkek sıkıntı yok hoşuna gittiyse gel içeri de görmek istediğini göstereyim sana ‘ dediğinde ‘ Kocan nerde evde kimse yokmu ‘ dedim. ‘ Hayır yok gece vardiyasında gel ‘ diyerek beni evine davet etmişti. Hiç kapıdan bile çıkmadan yan balkona atlayarak yan komşumun evine girmiştim. Yeni evlendikleri için bütün eşyalar sıfır evin içinde güzel bi dekorasyon ve hoş bir görüntü vardı. Oturma odasına beni çekerek yanıma yanaştı. ‘ Adın ne senin ‘ dediğinde ‘ Osman ya senin ‘ diye cevap verdim. ‘ Çişem canım memnun oldum’ demesiyle dudaklarıma yapışması bir oldu. Gerçekten çok ateşli bi hatundu. Biraz seviştikten sonra elimi pürüzsüz kabarmış amcığına götürerek amının dudaklarından içine doğru okşamaya am deliğinin üzerinde parmağımı gezdirmeye parmağımın çok ufak bi kısmını dap dar amcığından sokup çıkartıyordum. Çok zevk alıyordu. Neredeyse bayılacaktı. Hiç vakit kaybetmeden üzerimi çıkarttım. Hemen Çisem in de üzerini çıkarttım. Ufak memeleri gerçekten gözümün önündeydi. Kılsız amcığı paha biçilemezdi zaten. Hatunu sırt üzeri yatırıp başladım tüysüz amcığından yalamaya. İlk amının kenarlarını biraz yaladım. Parmaklarım la amının dudaklarını kenarı doğru ayırarak dar am deliğini biraz yaladıktan sonra hafif hafif inlemeler geldi. Sikimi elime alarak biraz amcığının üzerine sürttürüp bi elimle ufak memelerini avuçluyor kendimizden geçiyorduk. Sikimin kafasına bi tükürük atarak biraz daha amcığına sürttürüp sikimin kafasını dar ve sıcak amından içeri yollamıştım. Yavaş yavaş içine girip çıkarken yavaş yavaş inliyor beni daha çok çileden çıkartıyordu. Biraz daha hızlanarak sonuna kadar sikimi sokup çıkartıyordum. Üzerine eğilip avuç içi kafar ufak memelerini ısırıp yalarken yavaş yavaş hızlanarak içine girip çıkıyordum. Sikimi sonuna kadar sokup hepsini çıkartıp tekrar sokuyordum. Çok zevk aldığının farkındaydım ve daha sert sikişip onu ve ardından kendimi boşaltmak istiyordum. Şap Şap pat pat diye çok sert içine girip amını neredeyse yırtacak gibi sikiyor memelerini avuçladıkça inlemeler artıyordu. Hiç durmadan daha sert içine girip çıkarken Çisem bi anda titreyerek boşaldı. Hiç durmadan içine girip çıkmaya devam ederken tam bende boşalacaktım sikimi çıkartıp amının üzerine fışkırttım. Çok mutlu olup yeni erkeği ben olduğumu kocası yokken bende müsait olduğumda artık hep sikişeceğimizi söylediğinde aramızda güçlü bi dostluk oluşmuştu.Sabaha kadar her pozisyonda onu siktikten sonra tekrar balkondan evime geçtim. Ortalama 5 aydır düzenli olarak sikişiyoruz.

1 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil