11 Ocak 2015 Pazar

Okul Arkadasimi Ormanda Siktim

Merhabalar. Ben Serdar 19 yaşında lise öğrencisiyim. Konyada ikamet ediyorum. Düz lisede olmam benim için çok avantajlı neden derseniz çünkü amdan bol bişey yok. Bizim sınıfta böyle, sınıfımız 30 kişilik fakat 14 erkeğiz ve yeterince kız var bi kişi fazla bile. Geçenlerde yanımdaki sıra arkadaşım Esin bi mangal partisi düzenlemeyelim mi ya Serdar he ne dersin güzel olmaz mı sence dediğinde mantıklı geldi aslında olabilirdi Neden olmasın. İlk bahardaydık hava çok güzel gayet eylenip güzel bi gün geçirebilirdik. Esinle beraber tarih dersinde samimi olduğumuz arkadaşlarımızın listesini çıkartarak davet edicektik. Kalabalıkta güzel bi mangal partisi verilirdi. Mangal partisini duyunca ben Esin i sikme planları kurmaya başladım. Kaltak derste bacaklarını bacaklarıma sürttürüp duruyordu beni deli ediyor çileden çıkartıyor onu Tarih dersinde sikesim geliyordu. Ama yapıcak bişey olmadığı için samimi arkadaşlığımızı devam ettiyordum. Tenefüs zili çalınca hemen listedeki arkadaşlarıma seslenip bi mangal partisine ne dersiniz dediğimde hepsinin hoşuna gitmişti. Bikaç arkadaşımızın işi varmış ama gelebilirlerse geliceklermiş. Olsun problem değildi. Hemen gün belirlemek ve nereye gideceğimizin planını yapmaya başladık. Okul çıkışı bi kafeye gidip oturalım konuşalım bu konuyu dedim herkes onaylamıştı.Okulumuz nihayetinde bitti ve toparlanarak güzel bi kafeye gidip başladık toplantımıza. Kişi başı 20 lira versek zaten 13 kişiydik çok güzel eylenebilirdik. Herkez onayladı piknik alanımızıda belirledik tamamdır. Bi hafta sonra pazar günü sabahtan toplarlanıp üç arkadaş malzemelerimizi alıp piknik alanına gidicektik. Kızlarda işte salatalık ekmek falan fistan işin ucundan tutucaklardı. Beklediğimiz gün geldi sonunda. Sabah kalkıp arkadaşları arayarak buluştuk. Hemen etleri mangalı kömürü ıvırı zıvırı alıp piknik alanına gittik. Biz gidesiye öğlen oldu kızlar la ekibin kalına yavaş yavaş gelmeye başladı. Mangalcı başı bendim mangal yakmak benim işimdi. Mangalı yaktım ve etleri attım pişmeye başladı. Kızlar hamak bile getirmiş. Urgandan salıncağı bile kurmuşlar. Eylenmeyi biliyo kaltaklar. Biraz ilerde voleybol oynarlarken memeleri havaya inip kalkarken ben çileden çıkmış Esini düşünüyordum. Etlerimiz pişince bi ıslık öttürdüm tüm ekibi toplayarak bi sofra kurup afiyetle yedik. Süpriz olarak nargile getirmiştim. Yanan mangaldan közleri alıp yeşil elma ve çikolata lı nargilemi afiyetle içmeye başladım. Herkez iki üç fırt alıyo yanındakine veriyor güzel muhabbet edip eyleniyorduk. Tuvaletim gelince işemek için az ileriye gittim. Sikimi çıkarttım tam başladım işemeye az ilerime top geldi. Topu almaya Esinin geldiğini görünce hiç pozisyonumu bozmadan yarrak elimde işemeye devam ettim. Pat Esin geldi aaaaa diye ilk başta bi çığlık attı yarraktan çok korkmuştu. ‘ Korkma yavrum gel sev istersen ‘ dye kahkaha atmaya başlayınca Esin işi ciddi anlamış topu piknik alanına atıp yanıma gelip diz çöktü. Yarrağı eline alıp biraz inceledikten sonra ufak ufak kafasından öpmeye başladı. Ağzına alıp yalamaya başlayınca beni bitirmişti zaten. Üç yıldır bu günün hayalleri ile 31 çekerken gerçek olmuştu ve bi anda şiddetle Esinin ağzına fışkırttım. Esinin tişörtünden elimi sokarak ufak memelerinden başladım okşamaya. Avuç içi gibi memeleri beni deli ediyordu. Bi elimide eşofmanından içeri sokarak pürüzsüz sulanmış amını okşayıp parmagımı yavaş yavaş içine sokup çıkartıyordum. Dayanamadım bi anda eşofmanını indirerek bi kayadan destek alarak Esini domalttıp. İlk yarrağıma sonra amına biraz tükürüp bi anda arkasından şap diye sonuna kadar yarrağımı gönderdim. Hiç durmadan çatır çutur içine girip çıkarken Esin zevkten ölecek gibiydi. Hafif çığlıklar atınca beni daha çok iştaha getiriyor kalçalarına tokat atıp daha sert dar amından içeri girip çıkıyordum. Esin boşalmaya yaklaşınca hissettim. Sikimi sonuna kadar sokup çıkartıyordum. Kafasını amına sürtüp tekrar sonuna kadar girip çıkıyordum. Am olmuştu logar deliği gibi gir çık gir çık derken bi iki dakika geçmeden Esin titreyerek boşaltı. Yere düşecek gibi oldu ama kalçalarından yakalayıp onu bırakmadım. Sikimi amının üzerine sürtüyordum. Bende çok zevk alıyordum tam boşalıcakken Esini bana doğru çevirip ağzına vererek döllerin hepsini yutturdum sıra arkadaşıma. Uzun süredir beraberlik yaşıyoruz bi sevgilisi olmasına rağmen bana ondan daha çok siktirtiyor kendini kaltak

1 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil