10 Ocak 2015 Cumartesi

Cilgin pizzaciya verdim

Merhabalar. Ben Melisa. Sizlere İstanbuldan yazıyorum. 18 Yaşında lise son sınıf öğrencisiyim. Seks yapmayı çok severim. Ortalama iki senedir seks yapıp hayattan zevk almaya bakıyorum. Okulda iki tane sevgilim var ve salakların birbirlerinden haberleri yok :) Neyse dediğim gibi seks yapmayı gerçekten çok seviyorum. Ama istediğim erkeği elde etmem için kimi zaman çok çaba harcıyorum. Geçenlerde sınıftan bi kız arkadaşım bize geldi. Öyle oturduk sohbet muhabbet derken karnımız acıkınca pizza siparişi vermek istedik. Hemen düzenli olarak sipariş verdiğim pizzayı arayarak siparişi verdim. Pizzada çalışan yakışıklı sert kasları olan dövmeli serseri piskopat erkek geliyordu genelde. Sırada onu elde etme planlarım vardı ama kafasını hep yere eğiyor siparişi verip hemen gidiyordu. Gözlerime ve vücuduma hiç bakmıyordu. Neyse aradan yarım saat kadar bi süre sonra siparişimiz geldi. Herzamanki gibi benim yakışıklı erkeğim serseri çocuk gelmişti. Kısa bi şort ve askılı bi bluz ile kapıyı açtım. İlk gözlerime bakarak daha sonra göğüslerime bakıp yere baktı tekrardan. Paketi alarak içeri getirdim. Serseri çocuk kapıda beklerken parayı ayarlayıp verdim. Görüşürüz diyerek kapıyı kapattım. Hiç pas vermiyordu onu elde etmek istiyordum ama. Pizzalarımızı yerken bu muhabbeti arkadaşıma anlattım. Arkadaşım da bana bi fikir verdi ve çok hoşuma gitmişti. Mantıklıydı. Arkadaşım kapıyı bir dahaki siparişimde banyodan yeni çıkıp üzerimde sadece bornoz ile kapıyı açmamı söylemişti. Gerçekten hiç fena değildi. Ortalama bi hafta sonra evde kimse yokken bi sipariş verdim. Yarım saate anca geliyordu zaten hemen duşa girip tahrik edici duş jelim le vücudumun her noktasını köpürte köpürte ovaladım. Mis gibi kokuyor her tarafa azgın kokular yayıyordum. Aşk böceği gibiydim. Banyodan çıkıp üzerime kırmızı tüylü bornozumu alıp içeri geçtim. Saçlarımı ıslak vaziyette bi tarafa atıp dağıttım. Başladım paketi beklerken ufak memelerimle oynamaya. Bi elimle memelerimi avuçluyor bi elimle amımı okşarken Dövmeli serseri pizzacının beni siktiğini hayal ediyordum. Beş dakika sonra zil çaldı ve delikten bakarak erkeğimin geldiğini gördüm. Bornozumun önünü bile kapatmadan kapıyı açarak paketi aldım. Serseri pizzacının gözleri memelerimde takılı kaldı. Gözlerini ayıramıyor beni deli ediyordu. Paketi alıp içeri götürdüm. ‘ Vaktin varsa gel içeri ‘ diyerek pizzacıya iş attım. Pat diye kapı kapandı. Kapıya baktım dövmeli pizzacı kapının arkasına yaslanmış kapıyı kapatmış beni bekliyor. Hemen yanına giderek dudaklarından öpmeye başladım. Ellerini bornozumun yanlarından arkaya götürerek kalçalarıma ellemeye başladı. Çılgınlar gibi sevişiyorduk. Elleriyle götümü kenarı açıyor bi parmağıyla amıma ulaşmaya çalışıyordu. Hemen aşağı dokru döneldim. Diz çöküp ilk ayakkabılarını daha sonra pantolonunu çıkarttım. Kabarmış iri aletini okşamaya başladım. İlk taşaklarından başladım yalamaya. Taşaklarını top gibi tek tek ağzıma alıp içime çekiyordum. Taşaklarından yukarı sikinin kafasına doğru bi dil darbesi atarak yarrağın kafasına bi tükürük atıp başladım yalamaya. Gırtlağımın sonuna kadar almaya çalışıyor boğulacak gibi oluyor geri çıkartıyordum. Bikaç dakika sonra pizzacı beni kucağına alarak tek harekette sikini amımdan içeri gönderdi. Ben kucağında boynundan serseri pizzacıya sarılmış boynundan öperken o beni kucağına almış kalçalarımdan tutuyor memelerimi emiyordu. Beni kucağında hoplata hoplata çok sert bi şekilde sikiyordu. Kolları ağrımış olmalı ki onbeş dakika kadar sonra pozisyon değiştirelim diyerek beni kucağından bırakmadan koltuğa yatırdı. Domal seni bi sert sikeyim diyerek beni bi güzel domalttı. Köpürmüş amıma biraz tükürerek tek hamlede içime girdiğinde sıcaklıkla beraber nefesimin kesildiğini neredeyse bökrek yataklarıma kadar soktuğunu hissettim. Hiç durmadan çok sert şekilde içime girip çıkarken çok az bi zaman sonra titreyerek boşaldım. Hiç durmadan beni sikmeye devam ediyor kalçalarıma tokat atıp beni delirtiyordu. Çok sert şap şap diye içime girip çıkarken taşşakları amımın üzerine vuruyor bi eliyle memelerimi avuçlarken boşalacakken sikini çıkartıp göt deliğime sikini sürterek şiddetli bi biçimde boşaldı. Koltuğa oturarak ‘ Sen çok çılgın bir kızsın artık seni her pakette sikicem’ diyerek pantolonunu giydi. Benden para bile almadan gitti. Zaten paket buz gibi oldu yenilemezdi. Artık her verdiğim siparişte beni evimde sikiyor izinli olduğu günlerde beni kendi evine götürerek amımı parçalar gibi sikiyor beni zevkten çok mutlu ediyordu.

1 yorum: