10 Ocak 2015 Cumartesi

Baldizimin amini yirttim

Merhabalar. Ben Afyon dan Kerim. Bundan iki yıl kadar önce eşim Nurten ile evlendik. Evliliğimiz şu ana kadar çok iyi gidiyor. Umarım böyle devam eder. Eşimle çalıştığımız fabrikada tanıştık ve bir sene sonra kadar evlendik. Plastik imalatı fabrikasında çalışıyoruz. Ben 26 eşim 24 yaşında. Eşim sarı saçlı oldukça bakımlı ve güzel bi bayan. Bende çok atletik olmasada idare eder yapıya sahip uzun boylu sekse çok düşkün birisiyim. Eşimle evlenmeden önce de seks bağımlısıydım evlendikten sonra da. Evlendikten sonra eşimi defalarca aldattım ama hiç birinden haberi yok. Geçtiğimiz günlerde baldızımı götünden siktim sizinle paylaşma istedim umarım hoşunuza gider. Baldızım benimle aynı yaşta ve eşimden daha güzel deha seksi daha ateşli birisi. İsmi Büşra. Yeşil gözleriyle bi bakış atsa içinizi eritebilir. 26 yaşında olmasına rağmen birçok nişan bozmuş hiç birisinde sağlam dikiş tutturamamış birisi. Hala arayış içinde ama bu gidişle çok zor görüküyor. Geçen akşam bize yemeğe geldi. Eşim benim en sevdiğim yemekleri yapmış. Baldızım gelirken bi aşk filmi almış ve yemekten sonra izleriz diye düşünmüş. Oturduk yemeğe. Yemeğimizi afiyetle yedikten sonra baldız bi çay koy da içelim film izlerken diyerek içeri tvnin başına geçtim. Biraz spor kanallarına baktıktan sonra eşim ve kardeşi de sofrayı toplarlayıp çayı koyup geldiler. Eşim yanıma geldi omuzuma yatarak belime sarıldı filmi bekliyorduk. Baldızım cd yi vcd ye takmaya çalışırken kalçaları beni tahrik ediyordu. Bir senedir onu sikme hayali kuruyorum ama çok az kaldığını hissediyordum ve beklenen gün gelmişti. Cd yi taktı ve filmimiz başladı. Filmde hep sevişiyorlar seks anını sansür yapmışlar bi türlü keyifle izleyemiyordum. Eşim çayı baldız bardakları almaya gitti. Çayı ve bardakları getirdiler. Baldız çayları doldururken eşim bisküvi felan hazırlamaya gitti mutfağa. Baldızım ‘ Enişte film nasıl ‘ dediğinde ‘ Yarrak gibi baldız hiç güzel değil’ dedim. Baldızım da ‘ Enişte o değil de kardeşim yürürken zorlanıyor çok mu zorladın akşam ne yaptın ‘ dediğinde ‘ Sorma baldız kardeşin hastaydı bi iki haftadır yapamıyorduk akşam acısını çıkarttım biraz sert olmuş ama nabalım ‘ diye cevap verdim. Bu baldızımın hoşuna gitmişti sanırım. Baldızıma karşı oldukça rahattım. Sıkıntı yoktu hiç bi zaman. Eşim atıştırmalıkları getirdi çay ile beraber atıştırırken bi sigara yakıp keyif yapıyordum. Sigaramda bitince hafif de uykum vardı ‘ Ben yatsam ayıp olmaz deme’ dedim. Kızlarda bi mahsuru olmadığını söyleyince yatak odamıza geçip vurdum kafayı. Sabah kalktığımda baldızım bizde kalmış salona gittiğimde koltukta yattığını gördüm. Yanına giderek kalkırdım. ‘ Ne yapıyon ya burda evin barkın yokmu senin ‘ diyerek güldüm. ‘ Yok enişte ya gece belki uyanır gelir benide yürüyemeyecek vaziyete sokarsın diye bekledim gelmedin’ dediğinde ‘ Sen benimle birlikte mi olmak istiyorsun ‘ dedim. Baldızımda ‘ Evet sana götümü deldirmek istiyorum’ dediğinde hemen düşünmeye başladım. Baldızım kalktı elini yüzünü yıkayıp kahvaltıyı hazırlamaya başladı. ilk çayı koydu. Bende içerde tv bakarken ne yapabilirim diye düşünüyordum. Pazar olduğu için bugün tatildi ve işe gitmiyorduk. Eşim daha uyanmazdı ama ev sakattı. Baldızıma ‘ Kalk gel benle çayın altını kıs çabuk çabuk ‘ dediğimde baldızım koluma girerek ‘ Hadi enişte bitirelim şu işi ‘ diye tepki gösterdi. Hemen evin alt katındaki bodruma indik. Sevişmeye başladık. Baldızımın kalçaları taş gibi sem sertti. Avuçlarken kendimden geçtim. Biraz memelerini okşadıktan sonra üzerindekinleri çıkartarak dizlerinin üzerinde domalttım baldızımı. Koca kalçaları çok harika görünüyordu. Biraz elime biraz sikime tükürerek göt deliğine sürttürük yavaş yavaş içine girdim. Yavaş yavaş içine girip çıkarken baldızım hafif hafif inlemeye başladı. Kilodunu baldızımın ağzına sokarak ısır ki ses çıkmasın diyerek bi anda çok sert büyük ve dar götünden içeri girip çıkarken kendimden geçerek kalçalarını yana doğru açarak hiç durmadan acımadan çok sert şekilde baldızımın götünü deliyordum. Şap şap diye baldızıma götten pompalarken arada göğüslerini avuçluyor kalçalarına tokat atıyordum. Çok sert ve çok hızlı içine girip çıkarken dayanamayıp içine boşaldım. Sikimi götünden çıkarttığımda çay bardağı soksan girecek gibi olmuştu baldızımın götü. Ortalama yirmi dakika kadar baldızımı götünden sikerek rahatlamıştım. Baldızım da yürürken zorlanıyordu. Bu hoşuna gitmiş olmalı. Ama onu bu seferlik zevk verip boşaltamasam da bi dahaki sefere onu zevkten bayıltacağım:)

1 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil