29 Eylül 2014 Pazartesi

Azgın Selin

18 yaşında son öğrencisi bir kızım, ismim Selin. O gün hastaydim ve okula gitmedim. Biraz hava almak icin disari ciktim. Hava sicakti ve ben mini bi elbise giymistim ustume sadece. esen ruzgarla havalanan etegimden ucundan gorebilirdiniz amimi. gidip bi cay bahcesine oturdum ve yan masadaki bi adamin benim bacaklarima baktigini anladim. ben de ona bakarken gozgoze geldik ve bana goz kirpti ben de sexy bi bakis atip kalktim beni takip edicek diye bekledim ve oyle oldu tam evin altindaki insattan gecerken beni belimden tutup iceri cekti ben napiyosun falan demeye kalmadan dudaklarima yapisip beni duvara dayadi. once istemedim bu kadar ileri gidecegini dusunmemistim ve korkmustum ama sonra opusmeden zevk almaya basladim. daha sonra boynuma indi ordan memelerimi oksarken eve cikalim dedim kesik kesik. olur dedi ben onden ciktim o sonra gelicekti biri gormesin diye. o gun de annemler evde degil sehir disina seminere gittiler. gelince eve aldim dusa gir dedim hizli bi dus aldi o tam dustan cikinca ben ahhhh diye bagirdim mutfağa yanima gelip noldu dedi memelerime bal dokmustum gorunce ben hallederim diyip beni soydu va yalamaya basladi ben kafami geriye atip inliyodum cok zevkliydi kafasini meme bastiriyodum. oha cok buyuk askim dedi ben de askin degil orospunum dedim. sonra yavastan asagi inerken birden kalkti beni tezgaha dayada ona arkam donuktu tezgahtan yag alip beni yagladi sonra kendi sikini. gote gir dedim tamam dedi ve birden kokledi yarragi o kadar buyuktu ki daha once kac kere yapay vibrator soktugum halde acidan yaş geldi sonra cikarip agzima bosaldi

1 yorum: